Recunosc, EU sunt vinovat pentru amanarea intrarii in Schengen


A typical "Schengen-border" (here ne...
Image via Wikipedia

Vazand ca Basescu isi asuma responsabilitatea politica iar  Baconschi e dispus sa-si dea demisia daca Boc ii cere acest lucru si daca se considera ca el ar avea vreo vina pentru tergiversarea primirii Romaniei in Spatiul Schengen am ramas putin pe ganduri. Dar atunci cand acesta din urma a remarcat exemplar ca “există o coresponsabilitate a întregii societăţi româneşti faţă de întârzierea termenului de aderare la Schengen” n-am mai putut rezista. A inceput brusc sa ma mustre constiinta si ma vad nevoit sa declar public, cu toata responsabilitatea, ca EU SUNT VINOVATUL.

Nu e de vina nici Basescu, nici Baconschi si nici Boc. Numai EU. Ei nici macar nu sunt “coresponsabili”.

Ei isi vedeau linistiti de istorica misiune de a ne apara de criza si de a reforma statul in timp ce EU, in nemernicia mea de caine turbat am deschis nemtilor si francezilor ochii cu privire la ce se afla in cetate.
EU am sabotat imaginea Romaniei in ultimul an prin tot felul de articole defaimatoare la adresa celui mai competent guvern de dupa cel de-al treilea guvern Boc incoace scazandu-i astfel credibilitatea externa.
EU am scris cu nerusinare despre coruptia patronata de Basescu, Udrea si ceilalti din jur impiedicand astfel cu premeditare infaptuirea unei reforme reale in justitie.
EU am comentat ironic rezultatele ultimelor alegeri furate numarate cu multa migala pe la Paris punand astfel  intr-o lumina proasta sistemul democratic functional din Romania.
EU am dedicat nenumarate postari mult iubitei si stimatei Elena Udrea, fermecat pana peste cap de vorbele mieroase si unduirile carnoase apetisante in loc sa ma ocup mai serios de relatiile diplomatice internationale ale tarii.

Am putea sa mai dam vina pe niste  rromani care au furat niste fibra optica de la camerele video din punctele de frontiera dar astia nu se pun pentru ca vina lor e mult prea mica in comparatie cu a mea si oricum nu e foarte clar daca s-a furat cablul montat sau s-au furat banii dati de UE pentru cabluri. Numai Blaga poate sti.

Concluzie:

Fiindca EU sunt singurul responsabil pentru acest esec si pentru ca nu am cum sa-mi dau demisia ma autopedepsesc sa nu mai stau treaz pana maine dimineata si ma condam la un somnic de 8 ore. Multumit ca in sfarsit am gasit vinovatul si stiind ca tara e pe maini bune, condusa competent pe toate planurile,  EU ma duc sa ma culc.

Enhanced by Zemanta

1 Comment

  1. 12/01/2011 at 10:13 PM

    […] Activitatea CNAS blocata pana vine softul din America (stiri.rol.ro) […]


Leave a Reply

