Gura pacatosului pedelist


Emisiune: Antena 3, 12 februarie, ora 11:45.
Invitati: diversi baieti de la PSD, PNL si PDL, in general oameni tineri dispusi sa apara la televizor sambata la matineu.

Subiect: se teme PDL de USL?

Declaratie reprezentant PDL, parlamentar, de undeva de la Cluj in direct:

“USL nu este cel mai mare adversar al nostru. Cel mai mare adversar al nostru este cetateanul care urmeaza sa ne voteze. …”

Nu cred ca e atat de prost incat sa fi vrut sa spuna chiar asta in schimb seful lui de la Cotroceni si seful lui din Victoriei se straduiesc din plin sa demonstreze acest lucru.
Imi pare rau ca pe site-ul Antenei 3 nu gasesc inregistrarea pentru ca ar fi pacat sa se piarda asemenea bunatate de lozinca. Daca cineva stie cum se poate obtine aceasta declaratie e rugat sa o puna la dispozitia publicului pentru o corecta informare. 🙂

5 Comments

  1. atreides said,

    12/02/2011 at 1:06 PM

    Superb!!! Chiar as vrea sa vad si eu inregistrarea.

  2. jonbustrom said,

    12/02/2011 at 5:54 PM

    era unul mic cu un nod mare la o cravata roz? cred ca era gurzau, l-am putea intreba direct… 🙂

    • domnulsix said,

      12/02/2011 at 9:52 PM

      Nu-l tin minte ca nu m-am uitat la fata lui pana n-a scos porumbelu’ iar asta a fost replica de incheiere a emisiunii. D-aia as vrea sa gasesc inregistrarea. Numa’ ca astia de la antene te lasa sa te uiti la reluari doar pentru Acces Direct si Capatos! 🙂

    • domnulsix said,

      12/02/2011 at 9:56 PM

      m-am uitat la poze si ar putea fi el !

  3. CJ-07-CFR said,

    15/02/2011 at 1:48 PM

    He, he! Ai simtul observatiei dezvoltat! Se pare ca de acum trebuie sa urmaresti astfel de emisiuni cu camera de filmat. 🙂
    Din pacate, nu te pot ajuta. daca e, intr-adevar, Gurzau, nu ai de ce sa te miri, doar e nascut la scurt timp dupa cutremur (20-04-1977). Iar cutremurul a fost un soc puternic de tot, zic eu…


Leave a comment