Ar fi implinit 45 de ani pe 27 iunie…


Luna asta ar fi implinit 45 de ani si planuiam o mare petrecere inca de anul trecut…acum nu pot decat sa astept cu groaza sa vina si sa treaca mai repede ziua de 27 iunie.

Vreau sa cred din suflet ca ii este bine acolo unde e si ca o sa se bucure daca de ziua lui ne vom gandi cu totii la el cu drag si dor!

A fost un sot extraordinar de bun si intelegator, a fost un tata foarte grijuliu si plin de dragoste, a fost un fiu bun si un frate de nadejde, a fost un prieten de neinlocuit si sper sa ne aducem cu totii aminte de el cu zambetul pe buze si cu caldura in suflet.

Suntem in a 4-luna de singuratate… fara sotul meu, tatal copiilor mei ….si ne este un dor de el groaznic de dureros ! Nu mai avem cui sa-i spunem la multi ani…

4 Comments

  1. oana tanase said,

    24/06/2012 at 2:10 PM

    Atata vreme cat este in sufletele voastre este cu voi.Poate nu il vedeti, poate nu il auziti, dar este cu voi si cred nu si-ar fi dorit nimic mai mult decat sa va vada cu zambetul pe buze. Asa ca de ziua lui poate e mai bine sa zambiti, sa va aduceti aminte de clipele minunate pe care le-ati petrecut impreuna , sa radeti, sa il satbatoriti asa cum ati planificat. Cei pe care ii iubim si care ne-au iubit raman intotdeauna alaturi de noi…

  2. 26/06/2012 at 5:53 PM

    Am ramas fara cuvinte…
    Un gand bun, curaj.

  3. Porojan George said,

    27/06/2012 at 10:27 PM

    Calm, zeflemitor, ironic cu prostia, dar in acelasi timp ingaduitor cu ignorantii, iar cea mai mare calitate evita sa se certe. Intr-o descriere simpla SIX :onestitate, sinceritate dezarmanta, sufletist, prieten, indrumator si unchi. Zambeste de acolo de sus ca poate vreodata Dinamo va avea liniste sa joace in Champions League. Te-am iubit si te vom iubi mereu!

  4. Un (fost) coleg said,

    21/10/2013 at 4:42 PM

    Am fost colegi la masteratul de comunicare politica. Liviu a fost unul din oamenii aceia plini de culoare, analiza si replici bune din colectiv, genul caruia voiai sa-i afli povestea.

    Intrasem pe blog sa vad daca/ce a mai scris pe subiecte politice. Am ramas socat si f f trist de tot valul de informatii care a urmat. Chiar nu-mi vine sa cred.

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!


Leave a comment